Tazeanneee23 benimde başıma geldi yolculuk yapmıştım onun ardından kahverengi leke gelmişti. Çok şükür bir sıkıntı çıkmadı progestan vermişti doktorum daha öncede bir düşüğüm olduğu için riske atmadı. Korkmayın ama mutlaka bir doktora görünün bence. Çünkü okudukça korkuyor insan bu korkuyu yaşamaktansa içiniz rahat etsin. Geçmiş olsun