Husniye8 34+6 kzlar karnım çok sert resmen göbegimin altında çok ağritiyor beni.yurumekte bile zorluk çekiyorum.oturmakta.yemk bile yiyemiyorum.aşırri baski yapio ve kendni çok kasıyor norml mi acaba?
Kumru_ Husniye8 Bende de çok oluyordu. Magnezyum verdi rahatladım canım sana da verir büyük ihtimalle
S3327-S 33+3 um bende kasılmalar normalmiş çocuk kendini doğuma hazırlıyoruz sormuştum doktora ilk gebeligimde ☺️sağlıcakla gelsin yavrularımız inşallah🤲