EsraPureLoveAkyol sanırım gop çevresindesiniz bende yeniyüzyıl gop hastanesine gidiyodum 24.haftamda bırakmak zorunda kaldım 4000 tl sezeryan doğum fiyatı olduğu için.Araştırdım duyguyu da saide hanımdı sanırım randevusuz çalışıyormuş yani o gün gidip sıra bekliceksiniz yanlış kişi de olabilir yeşim hanımda olabilir hatırlamıyorum ama orayı da eledim ,şuan 3 aydır küçükköy avrasya hastanesinde Dr atilla okur a gidiyorum gayette memnunum çok şükür