honeyland Elif05_ ben aldım canım yıkadım ütüledim serdim bile senin beklentine bağlı biraz da 60 TL ye çok ıyı nevresim takımı beklentimin üstündeydi hatta beğendim ben zaten 60 TL veripte çok da woww bir ürün beklemedim
Happy_001 Elif05_ gayet guzel yuzde yuz pamuklu bn begendım yanı hepsi aynı sey ne Olcak cocuk yatacak onu cıkar dıgerını tak
honeyland busrabyrm97 merhaba beşiğin yatağına ekstradan birşey koydunuz mu ? Yoksa yatagın üstüne direk çarşafı mı serdiniz ?
busrabyrm97 honeyland merhaba beşiğin kendi yatağının üzerine direk çarşafı serdim yorganı da geçen gün şok a gelen bebek yorganını almıştım şansıma uydu
honeyland Cansucp ince olmadı mı yatagın üstüne çarşafı serdim yatagın oyuntuları belli alez bir tık kalın tutar mı acaba ne yapsam bilemedim ahşap beşik benim ki
Cansucp honeyland benim yatak kalın baya ama rahatsız gelir dersem yumusak battaniyelerden yorganlardan falan koyarım ustune diyorum,babynest yada reflu yatagina yatirp besige koyarım belkide