Merhabalar ben ikinci bebeğine hamileyim 20 haftalik 8 aylık da bebeğim var ben gece lavoboya kalktım yattıktan biraz sonra afedersiniz vajinada bir batma sanki birşey hareket ediyor gibi birde bir ağrı girip çıktı ikinci hamilelikte olsa insan korkuyor neden olurki gece gece başka danisacak biryer yok buradan başka cvplariniz için teşekkür ederim