Pelin-1 Bebek hareketlerinin azalmasi nedeniyle haftaya sali olan sezaryenim bugun acil yapildi ikizlerimi 36+0da kucagima almiş oldum rabbime sukurler olsunn darisi bekleyen herkesin basina 🤲💙 istediginizi sorabilirsiniz firsat buldukca yanitlarim ❤️
ozge07070 Pelin-1 ya maşallah daha dün gece göbüş güncellemelerinde yorumlaşmıştık çok sevindim 😊 bahtları güzel olsun inşallah ♥️🙏🏻
Mrvtskn Pelin-1 gözünüz Aydın hayırlı olsun ☺️ Bebekleriniz tek yumurta ikizi mi kaç kg doğdular, önceki haftalarınızda ciğer geliştirici iğne olmuş muydunuz 🙈 bende tek yumurta ikizi erkek bebekler bekliyorum 33. Haftadayız da merak ettim
Pelin-1 nurkse girmediler cok sukur benden once odaya gelmişlerdi ,l🙈 daha sonra bi bebegimin inledigini farkettim yenidogana goturduler 3-4saat gozlemlediler geri getirdilr suan ikisi de yanimda bin sukur rabbime 🥰
Pelin-1 Mrvtskn cift yumurta ikizleri 2150-2250ydi saniriim ciger gelistiricimi 2 hafta once olmuştum🥰 darisi basiniza insallahh🥰
Pelin-1 semranaksu283 yok girmediler canim sadece bi bebegimin inledigini farkettim soyledim yenidogana goturduler 3-4 saat gozleyip geri getirdiler suan iyiyiz cok sukur 🥰
nurkse Pelin-1 ya maşallah inşallah bende dayanabilirim 36 ya kadar. Ama benimkilerin kilosu 31haftalıkken 2 şer kiloydu şimdi 33+4 olduk. Biri doğum kanalında ve baskı yapıyor 4 doz ciğer geliştirici mi oldum. Doktor 34 e kadar dayan ilk hedefimiz 34 sonra 36 dedi 😊. En korktuğum şey de küveze girmeleri 😪
semranaksu283 Pelin-1 ay maşallah bende 33 üm doğumdan döndüm ciger gelistirici vs oldum inşallah bende 36 yı görürürm hayatım sana bebeklerinle mutluluklar♥️
bsrsn16 @"Pelin-1 Pelin-1 gözünüz aydın, kuvöze girmemiş olmalarına çok sevindim :) hareketlerinin azaldığını ne zaman hissettiniz peki? Ne kadar beklediniz bu şekilde?
Gurbetten Pelin-1 Gözünüz aydın,darısı biz ikiz anne adaylarının başına inşallah sağlıkla ve zamanında🙏🏻 Serklajınız var mıydı acaba?
Asuman06 Pelin-1 gözünüz aydin. Kuveze görmediklerini de ayrıca sevindim. Sizde de hepimizde olan o korku vardı ama rabbimin izniyle yanınızda. Buraları unutmayın sakın. Tecrübelerinize ihtiyacımız olacak.
Pelin-1 Asuman06 cok tesekkurler 🥰 evet rabbime sukurler olsun korktuklarima ugratmadi🤲 tabiki her zaman buralardayim happy momdan ayrilmam🤭