Nurdanegehan Merak etmeyin endişe edecek bir durum yok 😊 bende ilk dogumumu spinal anestezi ile sezeryan olarak yaptım. Ameliyat esnasında bebek alınırken biraz midem bulanmıştı. Ama acı, agri vs bir şey hissetmiyorsunuz tabi ki. 5-6 saat sonra yürümek için kaldirilim o ana kadarda hic agri sizi yaşamadım. Kalkarken tabi ki biraz acı oluyor, aman öldüm bittim gibi birsey kesinlikle değil. Ne kadar bol yürürseniz, bol su içerseniz kendinizi sıcak tutarsanız o kadar çabuk toparlanirsiniz. Ben eve gelince surekli ayaktaydim. 1 haftaya zaten komple duzelmistim. Umarım yardımcı olabilirmişimdir. Bu arada cuma günü 2.bebegimin doğumu var yine aynı yöntemle 😊