Bebegim4 teşekkür ederim ya bende hem üniversiteden hem hayat hastanesinden takipliyim 33. Haftam şimdiye kadar hep hayatta doğum yapmayı düşünüyodum ama oradaki doktorum gidiyormuş bi üzüldüm acaba üniversite nasıldır diye sorayım dedim bide eşim kalabilir benim yanımda sadece odanın tek kişilik olması lazım ve eş kabul etmeleri lazım şimdiye kadar düşünmediğimdende sormadım hiç teşekkür ederim tekrar cevabın için canım allah razı olsun