Zeyneplale Sabah doguma gircem sezeryan bana kızımla dua edermisiniz Zeynep lale ismimi gecirerek ayetel kursi veya elham okurmusunuz afiyetle çıkmamız için oanik olmamamiz için
Mnkfslyem Zeyneplale inşallah çok kolay rahat bir doğum ve sonrası geçirirsiniz sağlıkla hayırlısıyla alın kucağınıza bebeğinizi inşallah okudum bu arada duayı
Kurabiyecik Zeyneplale sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Ben de sabah 8de sezaryene gireceğim. Yorgunluktan ölüyorum ama bir türlü uyuyamıyorum. Heyecan ve korku hepsi bir arada. Spinal mi olacak?
nvn-mutlu Zeyneplale Allah’ım ağrısız sızısız bir doğum nasip etsin inşallah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin 🤲