kizlar sürekli usg bebeğe zararımı bu hafta 2 günde 1 ağrım olduğunda rutin bakıldı nst de çekildi. bide serum verdiler kasılmaları önlemek için bu kadar serum usg bebeğe bise yaparmı erken doğum riski var ondan sürekli takip ediyolar evle hastane arasında mekik dokuyorum. sancim geciyo eve geliyorum 2 gun iyiyim 3.gun yine hastaneye gidip serum yiyorum. 32.haftadaym