Cagladrt canım devlette dogurucaksin eğer Gaziosmanpaşa taksim ilkyardım Hastanesi’ne git çok ilgileniyorlar temiz yer her odada banyo tuvalet var mesela ben 39+5 im dün ilk defa acilden giriş yaptım çok met ediyolardi çok tedirgin olarak gittim çünkü bu zamana kadar hep özele gittim sigortam olmadığı için doğum bize çok pahalıya denk geliyor bide ilgi alaka sifirdi özel hastanede hiç memnun değildim paramla rezil oluyordum yani buda beni çok uzuyordu artık dua ede ede allahim iyi insnalarla karşılaştırdı valla çok memnun kaldım inşallah doğumumu orda yapicam bence sende oraya git çam ve sakura da çok lüks diyorlar ama kimse memnun olduğunu duymadım hiç