Kesinlikle Özel Rami Hastanesi-Op.Dr.Nehir Bayram’ı tavsiye ederim yaklaşımıyla tatlı diliyle o kadar muhteşem bir doktor kiii…. 39+5 haftalığız başından beri ona gidiyorum ve hep eşimle beraber giriyoruz eşime de bilgilendirme yapıyor banada öyle, eşim videoya da çekebiliyor şu zamana kadar hiçbir şey demedi