Minikfasulye1 inanın ben de anlamadım. Ben de 17+4 haftalık hamileyim kendisinin takipli hastasıydım. Randevu için aramıştım müsaitlik durumunu sormaya, bir sonraki hafta için bile çalışma takvimini söyleyebiliyorlardı. Ertesi gün randevu oluşturmak için yeniden aradım doktorun bugün son günü, saat 3 te ayrılıyor dediler şok oldum haliyle. Öyle pat diye ortada bıraktılar yani senin benim gibi insanları. Gerçi bu benim bu hastanede 3. Doktor değişimim. Birinden ben memnun kalmadım, diğer ikisi aniden hastaneden ayrıldı. Şuanda da başka doktor ve hastane arayışındayım.