Bende aynı senin gibi olmuştum canım, 8 ay sonra hamile kaldım vücut anca kendini toparlıyor. Rahat ol yumurtlama günlerini takip etmeye çalış ama kafana takma adet günün geçmeden test falan yapıp hayal kırıklığına uğrama. Allah’ın izniyle oluverir bir anda.