Mercimegim4 kanalın yenilenmesi lazım dediğiniz gibiyse keşke kafanıza göre davranmasaydınız antibiyotiğin bir zararı yok aksine suanki durum daha zararlı. Anestezinin de zararı yok fakat diş hekiminizi değiştirebilirsiniz zaten 4 sene once gittiğiniz kisiyle aynıysa kesin değiştirin. Bosuna beklemeyin derim diş sorunları asla kendi kendine geçmez. Karanfil sarımsak gibi saçmalıklara hele hele hiç bulaşmayın derim, ağrı artacaktır sizin icin. Enfeksiyon olusmuş olabilir kanal iyi doldurulmadıysa, emin olun anesteziden daha zararlı şu hali 😓