Fkryesrdr bende başlarda gündüz uyuyabiliyordum 2-3 saat şimdi oda yok 😔 hamileyken uyutmayan bebek doğunca uyurmuş inancına sarılmış durumdayım 🤣 doğduktan sonra inşallah diyorum. çünkü ağırlaştıkça biraz daha zorlaşıyor hareketlerim. canı sağolsun kuzucukların çok şükür bugünümüze ne diyelim 🥰