buglembuglem929 Hasta oldum 😒üç aydır deniyoruz ama hsmile kalamiyorum düzenli adet oluyorum bı skntida yok kafama taktığınım icinmi aceba kizlar benle aynı durumu yazanlar varmi
Merveelisa buglembuglem929 büyük ihtimal kafana taktiğin için kendimde de ilk gebeligim için o kdar ugrastim olmuyor diye hep ağladım artk yeter takmicam ümidimi kestim derken oluverdi
Trilece buglembuglem929 Canım üç ay çok kısa bir süre, kafana takma lütfen ve sabret vakti var dua et 🙏 benimde bir senedir olmuyor daha uzun süre olmayanlarda var Allah’ım isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🌸 Bende bu ay mfk yöntemini deneyeceğim 🥰
buglembuglem929 Belkide ikinci olucak bir yıl üç sylikigne kullandım aceba onun etkisimi ana iki yıl oldu birskali