Esma00 38+4 üm hala isim bulamadık 🙄 hiç bir isim içime sinmiyor tek isim düşünüyorum güzel anlamlı yeni tuhaf isimlerden olmayan erkek ismi arıyorum
Dilekkuru Esma00 bu kadar mı aynı olur herkes soruyo ne koyacaksınız diye ama blmiyoruz hem güzel hemde yeni hemde tuhaf olmayan bişey olssun isdiyoruz
Merveelisa Esma00 bende Ensarı koydum eşim Mestan istiyordu anlamı iyi değildi ikna ettim ensar hem anlamı güzel hem kulağa hoş geliyo bence
erdem_agah Esma00 bende anlamli ve yeni tuhaf isimlerden olmayan bir isim buldum. Eğer erkek olursa Agâh olacak inşallah. İlk oğlum da Erdem
Esma00 igvescarim miraç ismi de severim oda babanız beğemiyor yani daha doğru şu benimseyemiyoruz 😒 hiç bir işini neden bilmiyorum
igvescarim Esma00 keşke ilk öğrendiğiniz de isim bulsaydınız siz sonra siz söyleye söyleye eşiniz alışırdı 😊