Bhrygz Ben anne oldum (: Doktorumla en başından beri normal doğum planlamıştık.40.hafta kontrolümde nst ve açıklık bakıldı fakat ne sancım ne de açılmam vardı.Doktorum kızımıza bir gün daha şans verelim,bugün git yarına kadar sancın olmazsa gel yatışını yapalım suni sancı ile doğumu başlatırız dedi.Tabi aldı beni bir tatlı telaş (: Tuttuk evin yolunu.O gün gene sancım gelmeyince ertesi gün akşam 9 da hastaneye gittik çantamızı toplayıp ve yatışım yapıldı.Nst ve açılma gene hüsrandı.Ebe hemşirem geldi ve vajinal yoldan bir ilaç yerleştireceğini,bu ilacın doğal yoldan sancı başlatacağını söyledi.İlaç yerleştirildi ve beklemeye başladık.Tabi başta herşey laylaylom 😀 saatler geçince aldı beni sancılar yavaştan.İlk bir kaç saat sancıları güzel karşıladım fakat gittikçe ağrılarım dayanılmaz boyutlara ulaştı.Benimle ilgilenen hemşirem sıcak suyun biraz ağrıları yumuşatacağını söyleyerek küvet hazırlayıp beni içine soktular.Bi yarım saat kadar sıcak suda masaj yapıldı belime ve karnıma çok iyi gelmişti sancılarıma.Duştan çıktıktan sonra sancılar biraz sıklaşmaya başladı.Ebe hemşirem gelerek açıklık kontrolü yaptı fakat sıfır açıklık.Sabah 8 e kadar boyle devam etti.Sabah 8 de doktorum geldi vajinal fitili cıkartıp beni bir saat dinlendireceğini ardından damar yolu ile suni sancı vereceğini söyledi.suni sancı verildi ve gerçekten hayatımda yaşadığım en dayanılmaz ağrıları yaşadım.Saatler geçtikçe sancılar daha fazla ve sıklaşmaya başladı öğlen 3 e doğru artık dayanılmaz bir hal aldı ve doktorum ekibi yollayarak Epidural taktı.Epidural takıldığında açılmam sıfırdı.Doktorum;Bahar bu son sansımız epidurali de takıyoruz hic acilman yok suni sancıyı kesiyorum doğum sezeryana gidiyor biraz rahatla konuşuruz dedi. Epidural takıldıktan sonra benim rahatlamam gerekiyordu ama birden sancı gelmeye başladı.Hemşire geldi nst bağladı sancın olmaması lazim kestik çünkü dedi. Nst baglaninca ne gorelim benim sanci 120lerde ucuyo.Mucizevi bir şekilde kendi sancım başlamıştı.Derken birden kanamam başladı nişanım gelmiş o an .Bir saat içinde suyum kendiliğinden patladı sancı çekerken.Daha once doktor suyumu patlatmak istemisti ama patlamamisti bi turlu.doktorum geldi açıklığa baktı şok oldu 7cm dedi.Bir saat sonra 10cm acıklığa gelmiştim.Hemen çatala alındım.Fakat çataldayken şaka gibi sancım kesildi.Sancı kesilince ıkınamadığm için bir turlu doguma gecemedik.Doktorum hemen suni verdirdi bir kac dakka icinde sancilar tekrar doruklara cikti ve saat tam 18.17 de kızım dünyaya merhaba dedi (: 17 saat sancı sonucu sanki o kadar sancıyı ben cekmedim gibiydi.Hepsi bi anda uctu gitti. Şuan kızım 10günlük oldu bile . Bu arada doğuma toplam 16kilo alarak girdim.Doğumdan ertesi gün 7kilom gitmişti.Bugünse toplam 11 kilo vermişim.Hastanem koç üni hastanesiydi o kadar memnun ayrıldım ki oradan ilgi alaka prenses gibiydim .Bebeğin bütün bakim urunleri battaniyeler islak mendiller bezler hasta pedleri vs hepsini hastane karsiliyor orda kaldigin surece o yuzden cantamdan bir cok seyi kullanmadim. hepinize hayirli guzel dogumlar dilerim arkadaslar.
Seresozge Bhrygz gözünüz aydın☺️ Allah analı babalı büyütsün. Koç üniversitesi hast bayrampaşa değil mi?
Sezen07 Bhrygz allahin hikmeti işte nasip olunca oluyor ne güzel olsun cekecegimiz tek acı böle olsun inşallah saglicakla büyütmeyi nasip eder size allah bize de bu güzel günleri görmeyi nasip etsin daha 25 haftadayız 🙏❤🤩
Bhrygz Sezen07 Allah herkese nasip etsin bu duyguyu.İnanın karnımda taşırken böyle bir mutluluk olamaz diyordum ama şimdi kucağımda taşırken tarifi yok