bahar5461 Kızlar son 1 haftadir ne rahat oturabiliyorum ne dönebiliyor ne yatabiliyorum ve nefes almakta çok zorlanıyorum bebegimi cok yukarda hissediyorum bu normal mi 28 haftalik hamileyim bu arada
Lavantakokusu bahar5461 normal canım 32.haftadayım bebek yukarıya çıkrı iyice mide kısmına neredeyse sağımda solumda her yerde bir hareket hissediyorum sıkıştırıyor o hareket ettikçe. Pozisyonunu değiştir zaten yavaş yavwş düzeliyor
Merveelisa bahar5461 ben bunu 30 haftalıkken doktoruma söyledim bunlar iyi günlerin 36 dan sonra napcan demişti haklıymış o yüzden sennde iyi günlerin diyim 🤣🤣
DILOS06 bahar5461 aynı seyi yasıyorum tam gögüs kafesimin altına bisey batıyo sanki aynı hizeda sırtıma kadar vuruyo agrısı 32+6 yım sabah bile agrıyla uyanıyorum
bahar5461 Merveelisa gercekten hic rahat bi hamilelik geciremedim ilk 3 ay bulanti ve kusma ile gecti sonra bel agrisi sirt agrisi derken simdi de bu Allah affetsin boyle sikayetleniyorum ama cok zordu hala daha zor 😪
Merveelisa bahar5461 şansın yokmuş canım benmde öyle 36+4 uz hala ilaç kullanıyorum ben kusma bulantı yuzunden ben anlamadım nasıl hamilelik bu 🤣