TugceAkpolat 39+6 Haftalık oldum şuan , Ama sancım yok ne yapmam gerekiyor sizce ne olucak ? 🙊 Gelesi yok kızımın , Doktor son gün 4 Kasım demişti , Beklemem gerekiyor mu acaba daha fazla sancı gelmesi için yoksa 4 kasım hastaneye mi gitmeliyim ?
semsem21 TugceAkpolat Merhaba. çörekotunu robottan çekin balla karıştırın her gün sabah akşam 1 yemek kaşığı yiyin. Bir de sabah akşam bir kupa adaçayı için. Bunun dışında hurma, squat, bol egzersiz yapın hatta temizlik yapın. Ben banyomu yıkamıştım gece nişanım geldi ertesi gün akşam doğurdum. İlk doğumum olmasına rağmen tüm süreç 6 saat sürdü. Bu yaptıklarımın faydası olduğunu düşünüyorum.
TugceAkpolat semsem21 bende ılık duş ve sürekli yürüyüş temizlik yapıyorum nişanım geldi 3 gün oldu ama halen ses soluk yok , Ada çayıda alıyım bugün ben bi 🙊 Yarın tam 40. Haftam olucak ama ne olcak bilmiyorum
semsem21 Eses0707 çörekotına 37 38 gibi başladım. Dikiş açısından perine masajı yapmanız gerekir bu dediklerim dpğumu başlatmak için.
semsem21 TugceAkpolat nilanınız geldiyse yakındır merak etmeyin. Aynen adacayı için bol bol artık siz.