Gzde87 Kızlar merhaba 36 haftalık hamileyim. Hemoroid sorunu var bende ne yazık ki ve gerçekten bu dönemde zorluyor beni.Aranızda hemoroidi olup normal dogum yapan varmı yani hemoroid normal doguma engel olurmu kararsızım 🥺
Mavistez Gzde87 benim vardı hemoroid iki tane normal doğum yaptım varken doğum sırasında bı sakıncası olmadı bana. Sonrasında ağrısında çekmedim şükür. Kabız olmamak için bol su ve kayısı falan yedim azda olsa doğumdan sonra muhakkak kabız oldum ama şükür öle kotulesmedim
Ezgii41 Ben varım be malesef doğumdan sonra heöen ayağa kalktım ama ertesi gün ilaçların etkisi geçince hemıroid beni mafetti. Ne yatabildim ne oturabildim 8-10 gün sürdü yani