Mervetrkmenoglu Kızlar akşamdan beri belimden kasiklarimdan ağrılarım karnında tas gibi kasılma okuyo nst girdim anlayan bakabilir mii ama resim nasıl yükleniyor bilmiyorum
Deniz2961 Mervetrkmenoglu Google hizliresim yükle yaz çıkan yerden yükle forma linkini buraya kopyala
Momtheangel Hızlı resim yaz Google o seni yönlendirir resmi oraya yükle internet sitesini buraya yapıştır ben biraz anlıyorum cnm
Momtheangel Mervetrkmenoglu cnm 100 kere çıkan sancın var düzen gibi duruyor eğer duramazsan doktora git
Mervetrkmenoglu Neslihancaglar Ara ara regl sancısı gibi agrim oluyo belimden kasiklarimda fena ama sabah gidicez doktora zaten kanala yerleşmiş çatı muayenesi yapacakti
Mervetrkmenoglu Momtheangel Aynen aksamdan beri fenaydı serum yaptılar eve geldik sabah doktoruma gidicem
Elifgoktug1 Mervetrkmenoglu sancilar başlamış ama düzenli değil. Hızlandırmak isterseniz adacayi tarçın çayı Papatya çayı günde 2 fincanı aşmayacak şekilde tuketin merdiven inip çıkın yürüyüş ve comel kalk hareketi yapın sicak suya oturun günde yarım saat
Tazeeannne Kızın kafasını karıştırmayın. Tatlım ben ebeyim girdiğin nst de herhangi bi sancı yok. Eğer şuan sancın varsa ılık bi duş al o seni rahatlatır eğer devam eder ve sıklaşırsa hastaneye git
Mervetrkmenoglu Tazeeannne Çok teşekkür ederim ılık dus aldım serum taktılar 20dakkada bir agrim oluyo ama idare edicem sabaha Çok zorlamassa
Mervetrkmenoglu Tazeeannne https://resimyukle.io/r/2kRW6g9yjW canım bide buna bakar mısın sana zahmet sabah cekildi buda ebe sanci çıkmış ama düzenli değil dedi
Neslihancaglar Mervetrkmenoglu geçmiş olsun canım Allah sağ salim kurtarsın 😘 sen sancılarını takip et 5 dk bir düzenli gelirse sabahı beklemeden acile git