Duygumehmet benim de gece 2 de suyum gelmişti ertesi akşam saat 11 de doğum yaptım .normal olmasını istediğim için bekledim. Suni sancı verdiler yine de açılmam olmadı. Sürekli nst de sancı ve bebeğin takibi yapıldı. En son bebek sıkıntıya girmeye başlayınca sezeryanla alındı bebeğim şimdi iyi çok şükür 7 aylık oldu bile. Hiç panik olma hastanedesin güvendesin. Doktorunla görüş her şey uygunsa alırlar hemen doğuma . 🙏dua edeceğim sizin için