Valla kime göre neye göre erken ben de 18 haftalığım gayet de canımın istediği herşeyi alıyorum buldukça bence sende al bu eşsiz sürecin tadını doyasıya çıkarmak gerek. Şimdiden sezon sonundan yazlık kıyafetler aldım eğer beğendiğim bişey varsa 12 ay bile aldım, yenidoğan için de kızkardeşim yeni doğum yaptı henüz bebeği 29 günlük ona da herkes az al az al dedi diye az aldı çocuk doğdu bu sefer kıyafet yetiştiremedi keşke 200 300 tl daha fazla harcasaydım da 1 saat fazladan uyusaydım dedi kız. Çünkü sürekli çamaşır ütü de yorucu bişey o yüzden aşırıya kaçmadan biraz bol almak eğer imkanın varsa kendi rahatın için değer. Ben kaliteli de aldım gittim bimden de aldım maksat bol olsun eksiklik yaşamayayım. Kıyafet konusunda YouTube ta da çok video var onlardan faydalanabilirsin şahsen ben öyle yapıyorum herşeyi izleyip deneyimleri dinleyip öyle alıyorum alacağımı tavsiye ederim