2609nrgl Kızlar ben zaten farkediyodumda çok onemsememistim bugun de rutin kontrol icin sağlık ocağına gidince nabzin yüksek çıktı heycanli misin falan dedi hatta suanda gene hissettim anlik birsey sulandirici falan kullaniyorum ondan midir korktum biraz
nvn-mutlu 2609nrgl bende hergün tansiyonumu ölçüyorum hep nabzım yüksek çıkıyor doktora sorucam sözde nerdeyse doğumum geldi 🤦🏼♀️
2-prensesannesiii 2609nrgl Benim ilk gebeliğimde ortaya çıktı nabzim hep yüksek çıkıyordu 120lere kadar geliyordu doktorum kardiyoloji ye git dedi gittim birşey çıkmadı çok şükür gebeliğe bağlı dedi . Sizde bir kardiyoloji ye gidin isterseniz
Busra2013 2609nrgl bendede yuksek cikio ama benfe panikatak var mesela tansiyon alleti bahladiklarinda kalbim resmen agzimda atio hastsneye girdigimde kalbim cok hizli atio gecen acile gittim nst mi ne onu cekti bebek hareket etmiodu dusukten korktum gittim korku vrri o makinayi baglsdi stajyermis kullanmayi bilmio bebehin kalp sesini alamiom dedi baktm makinaya kalbim 142 atio sonra normal ultordsn kalp atisini dinledim kafesimi su doktum bsktim 95 oldu kalbim
ikiprensesannesiii 2609nrgl kalbin hızlı atması normal önceden 1 kişilik kan pompalıyordu ama şimdi 2 kişilik kan pompalıyor. Ama siz doktorunuza sorun yine de
Dilek86 Bende de çok oluyor. Hatta bir gün acile gittim çarpıntıdan hatta kardiyolojiye randevum vardı ona da gittim bir şey çıkmadı hamilelikte olur dedi doktor. Çok rahatsız hissederseniz yine de görünün.
Masalmasal2 Benimde çok yüksek atıyordu gebelik şekeri çıktı. Şimdi yediklerime dikkat etttiğim için atmıyor.
Minnaksercecik Busra2013 bu panik atak bende vardı pasiflora diye şurup kullandim ilk oğlumu emzirirken çünkü ilk oğlumla sıkıntılar yaşamıştım 4 aylıkken suyum felan gelmişti sen anlatınca kendimi gördüm şuan 7+4 haftalık hamileyim lekelenmem var ve panik atak başlamasın diye birşeylerle uğraşıyorum kötü düşünmüyorum amaaan Allah’ım herşeyin en iyisini en hayırlısını verir diyorum yoksa panik atak tekrarlicak sol gogsumden sırtım sanki yemek borusunun ordan bir ağrı giriyor kardiyoloji ye bende bir görüneceğim Allah’ım herkese şifalar versin 😊