_ipekkkkk Kızlar bebiş kaçıncı haftadan sonra göbek deliği üstüne çıkar bide karın içi acıması normal mi? 26+4 olduk 👣
_ipekkkkk Merveelisa Ee daha erken ozaman benim hep kasıkta hareket ediyor cıkıvercek gibi hep aşağıda hareket ettikçe sızlıyor falan 😊 değişik