Ece003 25.haftaya kadar hiç kilo almadım çünkü mide bulantım devam ediyordu, şu an 35 haftalığız 7 kilo aldım, bana çok geliyor ama doktorum çok normal dedi. Tatlı yemiyorum kesinlikle, ekmek çok az tüketiyorum, her gün muz yiyorum, kahvaltıda peyniri özellikle bol tüketmeye çalışıyorum, günde 1 avuç kuruyemiş yiyorum, en az 2 litre su içiyorum. Hiç ödemim olmadı, kolum bacağım zayıf sadece göbeğim çıktı. Naçizane tavsiyem, çok yiyip bebeğe kilo aldırmaya çalışmayın çünkü zaten bebek ihtiyacı olan şeyleri alıyor sizden, o kilolar sonra bize kalıyor maalesef