Ben 37 de olacagım. 2.kez sezeryan olacagm. Doktorum 38 de alcaktı lakın ben agırlastmı ve agrılarm oldunu soyledm. Bırde gurbetteyım 2. 5 yasında ki ogluma tek bakıorm esımde calısor calısmadı zaman evdeyken ılgılenır ama dıger gunler sorumlukuk bende boyle botle anlattım. Doktorum sagolsun anlayısla karsıladı 37 de alacagm dedı