ftmaozdmr 29 haftalığım şekerim yüksek çıktı bi aydır diyet yapıyorum çok üzülüyorum en ufak bi tatlı yesem dayanamayıp çok yüksek bazen de düşük çokıyor allahım inşallah bebeğim sağlıklı doğar psikolojik olarak kendimi suçluyorum böyle olan varmı ??
tugceee10 bu ge ftmaozdmr bu gebelik şekeri sadece hamilelikte mi çıkıyor yoksa zaten normalde de yüksekti de hamilelikte daha da mı arttı? Diyet yapılınca neye dikkat ediyorsunuz tatlı yememeye mi sadece merak ettim de ben yaptırmadım henüz
Ozlmun Benim de yüksek çıktı canım diyetle de düzelmedi insülin yapıyorum günde 4 defa ama diyetimi de sıkı uyguluyorum şuan değerler güzel. Yememek kendini tutmak çok zor oluyor ama mecbur bebişler için 🤷♀️🤷♀️
Edabilal2005 ftmaozdmr baya yüksekmiş benimki genelde 90 cıvarı çıkıyor açlık iki defa 110 çıktı bir ayda doktor bir hafta daha deniyelim insüline baslıyacaz dedi 🤦♀️
Edabilal2005 Ya bide kozlar ben iki gündür sarımsak deniyorum yemeğin arkasından bir diş sarımsak çiğneyip suyla yutuyorum ölçümler güzel çıkıyor sizde deneyin bi
ftmaozdmr tugceee10 baya bi tatlı yemiştim ilk aylarda ki seviyorum tatlı yiyecekleri şeker yüklemesi sonucu baya bi yüksek değerim çıktı doktor diyetisyene yönlendirdi şimdi çayı bile şekersiz içiyorum ama bazen çok yüksek çıkıyor 2bisküvi yesem moralim bozuluyor🤦♀️
tugceee10 ftmaozdmr benim tatlıyla pek aram yok, ekşi ve tuzlu seviyorum ama iyi olmuş yaptırdığın bilmesen tehlikeli olurdu, inşallah çıkmaz bir şey bakalım daha vaktim var yaptırmak için sana da çok geçmiş olsun canım dikkat et 💐