Damlaxe3 YlcEbru 39-2 ve gelmiyor güzel kızım cuma günü mecburi sezeryan olacağım suyu bitmek üzere ve ne şancı ne açılma var riske atmayacağım
Sedaakgulx YlcEbru bende 39+0 dayım her gün bugün doğar mı acaba diye uyanıyorum.dogmadi diye uyuyorum🤷♀️🤷♀️
Benav47 39+4 bende bekliyorum gelmiyorr hiç belirti de yok. Acaba en geç ne zaman kadar bekletir doktor.🤭
YlcEbru Benav47 insan çok sabırsızlanıyor dimi :) bir an önce kucağımıza almak istiyoruz . Allah kavuştursun sağlıkla inşallah 🥰
YlcEbru Benav47 bende de belirti yok arada toplanıyor o kadar 🤭 çok nazlı benimm kızım . Sizin cinsiyet nedir ?
Hidayetliya Benav47 ilk kızıma 40-2 de doğm ypmştm 🤭🤭 sancm vardı ama açılma olmynca sezryn olmitm.. Şuan 2nci gebeliğim büyk ihtml 38nci hfta doğumm olck sezrynn olcm çnki
Benav47 YlcEbru benimde kızı güya erken gelir dediler bende daha bugün dedim adını nazlı diye değiştireceğim. Ve evet artık görmek kavuşmak istiyorum özledim.🤭
YlcEbru Benav47 demek ki kız çocukları erken gelmiyor bende bu tez çürümüş oldu :) o isteği zaman gelecek Allah izin verirse . Hangi hastaneye gidiyorsunuz hangi şehirden ?
YlcEbru Damlaxe3 kesinlikle herşeyin hayırlısı bende öyle görüştüm önemli olan onun ve senin sağlıklı olman bunda inatlasacak.durum.yok.he sezeryan he normal.dogum.yeterki.sagliklo.surec olsun hepimiz için
YlcEbru Sedaakgulx gece en azından 5 6 kere WC kalkiyorum ha suyum.geldi gelecek :) son haftalar.ne geçmez bilmez mış bı de etrafındakiler tadini çıkar.cok.ararsin o günlerini diyor e ben yine uyayamiyorum.degisen bişey yok :)
Sedaakgulx Benav47 benimde kiz bekliyorum halen. Devlet hastanesine gidiyorum devlette doktorlar 41 i bitirmeyi de bekliyo
YlcEbru Benav47 aaa yeni evliyim 2 yıl.oldu sürekli oraya geliyoruz tatile çok seviyorumm orayı . Cok güzel bi yerdesin🥰 ben İstanbul kartal da ikamet ediyorum.
Sedaakgulx YlcEbru bende düşünmekten uyuyamıyorum surekli bekliyorum her ağrıda acaba mi diyorum geçmek bilmiyo günler. Evet ararız ama artık kavuşmak istiyorum. Bide her gün dogurmadin mi diye soruyorlar
YlcEbru Sedaakgulx hahahaha kesinlikle insanların rüyasına giriyorum.:) Sürekli kandırıyor musum.gibi oluyor şimdi uygulamada 6 gün yazıyor ama inanmasın.gelmiyor 6 güne gelir mi ki :)))
Benav47 YlcEbru bende yeni geldim yani yeni derken 1 yıldır evliyiz evlendikten sonra yaşamaya başladım evet buralar çok güzel.😍