Aysegul9371 bigunanneolucak abartmayın yani aceleniz ne inşallah gönlünzden geçen olrda çok abartıyorsunz bir hafta daha bekleyeceksiniz
bigunanneolucak Aysegul9371 soruma cevap verdiniz teşekkür ederim falan tamam ama yani sizene? Abartıyosam abartıyorum. Yardımcı oluyor gbi görünüp alttan alttan laf sokuyorsunuz
Umutduru bigunanneolucak benim de 11 ekim 5 kasımi gosteriyor BAT.Sizinki de 10 kasım falan olması lazım yumurtlamanın en erken 12.günü yapmalisin testi
Umutduru Bfduam adet gunüm bugündü olmadim canim inşallah test doğrudur yani.Bugu dısari cikmaya firsatim olmadi eşim de sabah isten gelip.direk uyudu.Yarın test alip tekrarlıcam.Salı da sağlık ocagında kan vermeyi düşünüyorum🙏🏻
Umutduru Bfduam dün yaptım canım ilk 5 dk da hayalet cizgi seklinde ama görülüyodu tabi post açtım buraya ama sanırım görmedin ümitlenmek de istmiyorum.Yarin tekrarlıcam testi