Merhaba kızlar 👧🏼
35+3 haftalık hamileyim bugün kontrolüm vardı herşey yolunda gidiyor çok şükür bebek kanala yönelmiş haftaya nst ye giricem ondan sonraki hafta vajinal muayene yapılacak.
Dün akşam dışarda yürüyüş esnasında vajinamdan içeri sanki bıçak saplamışlar gibi bir acı hisettim öyle şiddetliydi ki bir an duraksadım tekrar yürümeye çalıştım her adımımda canım yandı ama daha hafif. Bu akşam da evdeyken oldu bir anda girdi acı resmen kesiyorlar alt tarafımı anlık bir acı durunca geçiyor adım atmaya devam ettikçe yavaşlayarak azalıyor. Bugün yine sırtım ve belim çok kötü ağrıdı. Şuanda sırtımla belimin arasında bir yere ağrı giriyor. Uyutmuyor. Bunlar normal mi? Doktorumu aramalı mıyım