Ben de yararlanmıştım hastanede ki danışmada ki bayan böyke bır hakkım oldugunu analık hakkından yararlanacagımı kendısı soylemıstı bızım de bılgımız yoktu demek kı her hastane bılgı vermıyor ne yazık kı bu arada doğum ve dogumdan sonra bebegın rutin kontrollerı de dahıl bır sure sonra sıgorta düşüyor