mommy2345 Kızlar selam. 29. haftamda muayeneye gittim herşey yolundaydı çok şükür ancak doktor tekrar bir ay sonra muayeneye çağırdı. Sizce normal mi daha mı sık çağırması gerekirdi ?
Merveelisa mommy2345 30 haftadan itibaren iki haftada bir çağırdı 36 dan itibaren her hafta çağırmaya başladı bir ay çok uzun demiş size
humasultan3443 mommy2345 benim de 31de gittim 4 hafta sonra yani 35. Haftada çağırdı ama karantinaya girince gidemedim şimdi 36 hafta olduk ve daha pazartesi bitiyor karantina napıcam bilmem