Ben de şehir Erzurum hastanesinde hep kontrollere gidiyorum taa ilk baştan buyana hiç randevu almadan bakildim gebelik varsa direk bakıyorlar tabi biraz sıra oluyor ama yine de hep bakildim herzaman hatta epidural doğum bile yapılıcam Ücretsiz olarak 32 haftaya girdim şuan hastanemizden çok memnunum bu yıl yeni açıldı sanki özel hastane gibi doktorlarda çok ilgili