ctndg gebelik alerjisi olabilir. Ben de olmuştu aşırı kaşınıyor ve yayılıyor. Benim son 2 haftam bu alerji yüzünden berbat geçti kaşınmaktan bir hal oldum ve maalesef tek çaresi doğurmak. Avil diye bir hap var geçici bir süre kaşıntısını geçiriyor bir de momecon diye bir krem var bu da yine kaşıntıyı geçiriyor. Tabi yine bir doktorunuza danışıp kullanın ne olur ne olmaz. Çok geçmiş olsun.