Benim tamamen istemdışı olarak çığlık attığım oldu tutamadım kendimi, ama buna zaten sağlık çalışanları çok alışık hiçbişey demediler, bağırsanız da bir de onu düşünüp strese gitmeyin, Doğum tam bir kaos herşey olabilir ve buna çok alışkınlar rahat olun