Oznury1907 Düşmesine izin vermiyorlar ilaç veriyorlar,özel hastaneden ziyade doktor bulmanız önemli.Benim doktorumun kliniği var doğumlari özel hastanede yaptırıyor,benim de özel de olacak nasipse.Riski alan doktor zaten doktor kendine güveniyorsa sıkıntı olmuyor