Melos10ur Prensesim makat gelişi olduğu için yarın planlı sezeryan heyacanım çok ağlamak gülmek geliyo içimden bütün duyguları aynı anda yaşamak inanın zaman nasıl geçti anlamadım onu görmeden canın parçasını özlemek sevmek merak etmek Allah isteyen herkese bu duyguları yaşatsın hamile olanlara sağ Salim kurtulmak bebeğini kucağına almak nasip etsin her anın keyfini çıkartın zaman çok çabuk geçiyo 🤗
Prensess_annesi Melos10ur ay yarın bende sezeryana gidiyorum sabah 7.30 ta çağırdılar çok değişik duygular içindeyim 🙈☺️