Bu başlıkları görünce hiç yazmadan geçemiyorum aynı şeyleri iki gün önce yine yazmıştım ☺ Bende de aynı agrılar oluyordu, kemik ete batarmış gibi derin nefes almak istiyorsun ama alamıyorsun batıyor. Benim gebeliğim zaten riskli bir gebelik ve ben bu agrılar uzun sürünce çok tedirgin oldum doktorum baktı birşey göremedi. Daha sonra ayrıntılı ultrasona girdim dalagıma böbreklerime neredeyse her organıma bakıldı hiç bir sorun çıkmadı.En son ortopediye gittim, doktor vucudun agırlık merkezi değiştiği için duruş bozukluğu oluştuğunu bu yüzden kaburgalarda agrı oldugunu söyledi. Omuzlarımdan askıda dururmuş gibi dik durmamı, otururken koltuk altlarıma yastık koymamı söyledi hatta gerekirse koltuk degnegiyle yürü dedi.Gerçekten de duruşuma dikkat edince bikaç gün içinde düzeldi.