Meleklerim34 defomom 20+2 olduk hala cinsiyeti bilmiyoruz benim gibi hala öğrenemeyen var mıdır acaba 😀
Bktece cute12 hayırlı olsun sizde inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏼 benimde oğlum olucak kismetse. Evet iki aşımı da oldum kiloda biraz fazla gittim ben🤣 10 kilo aldim 70 kiloyla hamile kaldim suan 80 kiloyum🤭 siz kac kilo aldınız