Merhaba hamiş anneler , 8 haftalık gebeliğim var hastane tarafından bazı tahliller verildi yaptırmam için , verilen bu tahlilleri tamamladığımda tesadüfi hepatid b taşıyıcısı olduğumu öğrendim. Daha öncesinde böyle bişeyim asla yoktu ve bu durumu neye bağlı yaşadığımı sorgular oldum . Benimle aynı durumu yaşayanlar var mı ?