Cansel22 Kızlar tetanoz aşımı oldum dün bugün cok ağrı yapıyo soğukmu iyi gelir sıcakmı nası hafifler
gldn065807 Cansel22 ya dün bende oldum sabah bisey yok diye seviniyordum şuan kolum çok agrıyo cidden bana soğuk bisey dokundurma dedi ebe ama bilmiyorum ki
MerveNur- Cansel22 bana da soğuk tut dedi doktor ama pek de işe yaramamıştı dişini sıkmaya çalış bir iki gün inşallah hemen geçer 😊
Burcuosman 5 gün sonra kendi kendine geçiyor canım. Sicak ya da soguk iyi gelir diyemem ben her seyi denedim pek ise yaramadı
Cansel22 Burcuosman 5 gun çekicem belli besinci son dozum öbürleri bu kadar olmamıştı bu baya ağrıttı
Zeyfey20 Cansel22 benimde ilk aşıda çok ağrıdı 1hafta boyunca yatamadım buz koy birazda olsa iyi geliyor ama kinci aşımda ağrım olmadı çok şükür
Cansel22 Zeyfey20 normalde olmiycaktim ilk gebeligimde başladım son dozda bu gebeligime denk geldi diye oldum