61_nur 32 haftada bana da aynısın dediler.
Şu an 34yim hareketleri normal hep olduğu gibi,33 ye bi gittim kalp atışın dinlediler iyi herşey yolundaymış.Yarın yine kontrol var
Sorun değilde sadece daha dikkatli olmak lazım.
Doktorum bana ani hareketler yapma, ağır şeyler kaldırma, çok yorma kendini dedi.Artık kontrolllerde haftada 1 çıktı ( normalde 2 hafta 1 di )
Kalp atışı hareketlerinde değişiklik yoksa sıkıntı yok yani.