Hatice_delikts Hayır. Portbebe almıstım hastaneye falan giderken,hastaneden çıkarken iyi oldu.
Arabanız varsa puset tercih edebilirsiniz. Yoksa gerekli görmedim ben. Bebek arabası tam yatar pozisyonda bebeği yatırıyordum. Emjiyet kemerleri var zaten ayarlıyordum battaniyesi,tentesiyle aşıya,sağlıkocağına, yuruyuse hep gittik. Çok da rahat ederdi.
Büyüyüp oturdukça sırt kademesini oturur pozisyona alırdım,uyuyunca yine indirirdim.