Rmysmt Selam kızlaar bu ay histeroskopi yaptircam T rahimden dolayı, sonrasında nasıl bi süreç izlediniz, ne kadar sürede hamile kaldınız bilgilendirir misiniz birazcıık🤗
Limoni Rmysmt Canm ben tüp bebekle hamile kaldım histeroskopi sonrası regl oldum ilaca başladım transfer oldu tuttu çok şükür 🥰🤲
Rmysmt Bebekisteyenn ben Ankara da yaşıyorum şehir hastanesine gidiyorum tedavi için gittik rahim filmi falan çekindim rahmin dar dendi onun için de histeroskopi yapılacak sonra da tedaviye geçilecek inşallah
Rmysmt Limoni ne güzel cok sevindim banada 2 ay hormon ilacı kullan sonra genişlemiş diye kontrol edicez dedi sonra aşılama olacak ama o 2 Ay da korunmayıp kendim denemek istiyorum bilemiyorum🤷🏻♀️
Gmz-aykt Rmysmt ben de bir hafta önce oldum rahim y seklindeydi İnsallah bundan sonra her şey daha güzel olur 🙏
Sureyya1 Gmz-aykt benimkide tam yseklinde ameliyata gerek yok diyolar bana 2 yildir hic gebe kalamadim siz gebelik yasamismiydiniz
Rina Rmysmt Ben de rahimdeki yapışıklık nedeniyle yarın sabah olacağım. Bir doktorum beklemeye gerek yok bir hafta sonraki yumurtlamayı değerlendir dedi diğeri bir ay bekleyelim dedi. Operasyondaki duruma göre karar verilecek bakalım.
Rmysmt Rina şimdiden geçmiş olsun canım. Benim doktorumda 2 ay bi hormon ilacı alcaksın sonra genişleme olmus mu diye kontrol edicem ona gore asilama dedi ama o 2 ay i değerlendirmek istiyorum açıkçası bilemiyorum
poncikveannesii Rmysmt geçen yıl oruç ayında polip yüzünden oldum histeroskopi yapılan işleme göre değişiyor bende hem polip alındı hemde tüp girişlerinde rahim fazla kalındı diye oralar inceltildi uyandğmda sancım vardı yarım saatlk ni işlem zaten ağrı kesici yaptılar taburcu oldum ağrı kesici etkisi geçince ilk gün çok sancım oldu antibiyotik veriyorlar zaten sıcak tutun kendinizi bir hafta kadar kanama ara sıra lekelnme şeklnde oldu bir hafta kadar sancı vardı yani kendni hissetryprdu rahm ama geçiyor yani diğer gün ayaklnyorsnz ama iş yapmayın fazla ilk iki gün
Rmysmt poncikveannesii anladim.canim teşekkür ederim sonra hamile kaldın mı kaldiysan ne kadar süre sonra oldu
poncikveannesii Rmysmt İki ay sonra doktorum gel dedi polikistik overmde oldğu için femara çatlama ipnesyle ilk denemede hamile kaldım 18 haftalk hamileym Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
Rmysmt poncikveannesii Amin canım inşallah banada 2 ay dedi Bende de polikistik var önce aşılama dedi bakalim insallah 🙏🏻