Kaybettiğin suyu tekrar vücuduna katmaya çalışmalısın. Çok geçmiş olsun ayrıca. Kendini hamilelik dışında daha halsiz hissediyorsan hastaneye gitmeni tavsiye ederim serum ile sıvı takviyesi yaparlar en azından. Ama dediğim gibi kaybettiğin suyu yeeien koyman gerekiyor. Bol su iç su içmek istemezssn bile salatalık, göbek marul vesaire tüket ki onların içində də ciddi miktarda su var