Merve3913 Sedaakgulx amin canım çok saol ♥️ dimi aşağıda baya gelsin artık sağ salim kızlar erken gelir derlerdi pek niyeti yok
Sedaakgulx Merve3913 yok ya bu uygulamada ne kadar kız varsa bekliyo resmen benimde kız 40 a girdim gelmedi halen
-32 Evet cnm bebek asagı inmiş çok şanslısın normal doğum yaparsın .Bende 38.5 teyim göbeğim hala yukarıda normal doğum yapamıycam bebeğim asagı inmediğinden .Şanslısın hazırlıklı ol kanala girmiş bebek 🤗