Aaa sonuçlar arası değişiklik olabilir, hastanenin kitiyle alakali da bi sotun olabilir. Ama bence beklemekte fayda var. Yolk kesesi de sonucta biseylerin saglikla ilerledigine isaret ediyor. Yolkdan sonra bebek olusuyor. Ben 5+6 da yolku gorup. Bir hafta sonra bebeğimizi gördüm. Bence araştırın hastane ve bekleyin mutlaka. Kurtaj falan olmayın. En azindan emin olana kadar. Insaallah her sey sağlıkla ilerler 🌸🤲🏻